12 września 2013

Rozstrzygnięcie konkursu „Zachwyć się Sępólnem i Krajną”

Z przyjemnością informujemy, że konkurs „Zachwyć się Sępólnem i Krajną” na zaprojektowanie gry o Sępólnie Krajeńskim został rozstrzygnięty. Na konkurs wpłynęło 18 gier (planszowe, typu „Piotruś” i memory oraz puzzle. Wszystkie gry zachwyciły oceniających za pomysłowość i wkład pracy.

Kapituła zdecydowała, że I miejsce przyznaje Radosławowi Cyrze za grę „Sępoleński biznes”. Miejsce II eksekwo: Barbara Ulfik za domino matematyczne „Krajna w zadaniach matematycznych”, uczniowie kl. I B gimnazjum ZS nr 1 w Sępólnie Krajeńskim w składzie: Magdalena Kienast, Natalia Wiśniewska i Cezary Naskręt za grę typ „Piotruś” pt. „Zachwyć się Sępólnem i Krajną”, Marta Wieczorek za grę obrazkową, Inga, Bożena, Andrzej Kotowscy za grę planszową „Poznaj Sępólno Krajeńskie”. Pozostałe prace otrzymały wyróżnienia.

Wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział w konkursie. Jednocześnie informujemy, że wszyscy uczestnicy zostaną powiadomieni o terminie spotkania, na którym odbędzie się wręczenie nagród i dyplomów pamiątkowych, połączonych z wystawą wszystkich gier. Zadanie współfinansowane przez Gminę Sępólno Krajeńskie.

Dla wszystkich uczestników konkursu zostały przewidziane nagrody.

Może Ci się również spodobać:

Skip to content